SEPHORA TREND REPORT JESIEŃ 2015:
KONTUROWANIE, ZMYSŁOWE SMOKY EYES, BABY FACE

23.10.15

   Bohaterki Seksu w wielkim mieście z utęsknieniem czekają na Nowojorski Tydzień Mody - ja co roku wypatruję wiosennej i jesiennej edycji ogromnej, kosmetycznej imprezy: Sephora Trend Report.
   W trakcie trzech dni najbardziej luksusowe marki kosmetyczne prezentują trendy na nadchodzące sezony nie tylko blogerom i prasie, ale również zupełnie zwykłym ludziom - klientom, przechodniom, fanom. Pomiędzy stanowiskami kosmetycznymi, gdzie każdy może wypróbować nowinki do makijażu, stylizacji włosów czy paznokci, przechadzają się hostessy z próbkami perfum, które to z kolei można podziwiać także w formie wizualizacji o nazwie "Teatr Zapachów". W tle gra tematyczna muzyka, a dodatkowa atrakcją są wszędzie rozsiani aktualnie popularni ludzie, noszący miano "celebrytów".

                            (fot. materiały prasowe Sephora Polska)

   Co będzie i jest modne jesienią? Przede wszystkim konturowanie, o którym wszyscy mówią i piszą, ale aktualnie w Polsce prym w tym trendzie wiedzie Smashbox. Ta marka oferuje wręcz moc kosmetyków przeznaczonych właśnie do konturowania.

     (fot. materiały prasowe Sephora Polska)
   Sama od bardzo dawna bawię się światłocieniem powstałym z jasnego korektora i bronzera lub ciemnego podkładu, ponieważ to świetne rozwiązanie dla dziewcząt o tak pucołowatej twarzy jak moja. Dla mnie konturowanie to przede wszystkim wyszczuplanie twarzy, ale dzięki tej metodzie można dość swobodnie wygładzać kształt czoła, policzków czy nosa. Konturowanie dzielimy ze względu na konsystencję produktów: suche (pudry, bronzery "w proszku") oraz mokre (korektory, rozświetlacze "w płynie). Kolejność jest taka sama jak w zwykłym makijażu, czyli najpierw mokre, potem suche:).
   Jeżeli zdarzy się wam dostać od kogoś zbyt ciemny lub zbyt jasny podkład, możecie go wykorzystywać właśnie do konturowania - tak samo z bronzerem czy pudrem.
    fot. Sephora

  (fot. materiały prasowe Sephora Polska)
   Czy Helena Norowicz nie jest piękna? Naprawdę trudno jej nie podziwiać - na zdjęciu widzicie również Krzysztofa Nadziejewieca, makijażystę marki Dior, która w tym sezonie (podobnie jak Burberry) poleca naturalny makijaż w stylu Baby face. Z tą jednak różnicą, że zaleca naprawdę delikatne pokrycie twarzy podkładem. W tym sezonie moc mat jest zupełnie niemodny i niewskazany!
(fot. www.blogmakijaz.pl)
   (fot. materiały prasowe Sephora Polska) Śliczne modelki oraz Jeffrey English z teamu Sephora Pro Beauty
      Zdecydowanie moim ulubionym trendem tego sezonu są zmysłowe smoky eyes z akcentem na dolnej powiece - czuję w tym wyraźną inspirację stylem kobiet z dwudziestolecia międzywojennego.
   Widzicie? Siła nacisku powinna z górnej powieki przenieść się na dolną - daje to bardzo zmysłowy i uwodzicielski efekt spojrzenia. Ciekawe, czy w kolejnym sezonie ten temat zostanie pociągnięty i dolna kreska stanie się przydymiona kolorem, a górna będzie nude? Czy to już było?;)
fot. www.freewolnosc.blogspot.com, a na zdjęciu ja z Moniką z bloga www.zurnalistka.pl :)
   Który z jesiennych trendów najbardziej przypadł Wam do gustu?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

14 komentarze

  1. Bardzo chciałabym wziąć udział w takim evencie, zazdroszczę! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteście z Warszawy, to następnym razem przyjdźcie - to impreza otwarta dla wszystkich:).

      Usuń
  2. Ciekawie :) Pan z Diora mnie zauroczył ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie tak dla konturowania! Kocham pid kazda postacia, Czasem tylko bronzerem kiedy nie mam za duzo czasu a czasem wyjezdza z pudelka specjalny zestaw (moj ulubiony to nasz Inglot). Przymierzam sie do zakupy Burberry contouring pen- wyglada na szybki w uzyciu I dajacy natrualny efekt. Czy ktora z Was go moze probowala?
    Ana
    www.champagnegirlsabouttown.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie używałam go - z Burberry mam jedynie urocze miniaturki: szminki i perfum:).

      Usuń
  4. Żałuję, że nie dotarlam :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wpis, a ponieważ nie bardzo potrafię się malować to wykorzystam porady, bo czytelnie wszystko opisane:), mam tylko pytanie czy zamiast brązowego cienia do powiek, jeśli mam piwne oczy (bardziej zielono-piwne) pasowałby fiolet?
    Zapraszam tez na mojego bloga dopiero co założonego, a że ja piszę o modzie, to mam nadzieję, że nie jest konkurencyjny:)
    http://minimalissmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zdania, że wszystko pasuje do wszystkiego - łammy makijażowe reguły, Kochana;). Poza tym fiolet to kolor, który prawie nigdy nie wygląda źle. Grunt to pomysł, technika i dobry kosmetyk.

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedz, a może doradzisz mi jeszcze coś z dobrych pudrów (wygładzających trochę twarz), ale w niewysokiej cenie:).

      Usuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook