NOWOŚCI YVES ROCHER
+ RABAT DLA CZYTELNIKÓW SPINEK I SZPILEK
+ WYNIKI KONKURSU

2.11.15

   Od zawsze lubię Yves Rocher - za tanie i ładne zapachy, mnóstwo upominków dla klientek, prezenty i życzenia urodzinowe oraz sklep internetowy, w którym zakupy to sama radość, a wysyłka paczek jest naprawdę szybka. Poza tym jestem jedną z osób, które cieszą gratisy do zamówień, a YR ma ten segment wyjątkowo dobrze rozbudowany. Jednocześnie mam szczęście być jedną z blogerek, testujących nowości marki. W tym sezonie urzekł mnie granat.

www.yves-rocher.pl/addpcode/RABAT5?tr=CC1375343744&utm_source=blogs&utm_medium=1&utm_campaign=28
   (fot. Spinki i Szpilki)
   Lakiery do paznokci Yves Rocher są naprawdę dobre - i to pod kilkoma względami! Olbrzymi wybór kolorów, dobre krycie, wygodne opakowanie, trwałość i przyzwoita cena to jedne z nich;). Jesienią na pewno często będzie można mnie spotkać z granatem na dłoniach:).
   Marka dba również półki z pielęgnacyjnymi produktami - w tym sezonie największym hitem powinno być serum wzmacniające do włosów (KLIK) - produkt bez spłukiwania, fantastyczny upiększacz jednocześnie regenerujący włosy. Na zdjęciu widzicie maleńkie ampułki, które nie są wcale osłonowym środkiem pomocnym w leczeniu przeziębienia, ale eliksirem młodości - zawierają kosmetyk błyskawicznie redukujący zmarszczki. Cud? Oto link: KLIK. Ostatnią jesienną nowinką, która skradła moje serce, jest maska przeciw oznakom starzenia (KLIK) - na wzór azjatyckich multifunkcyjnie działa na skórę (nawilżając ją oraz ujędrniając i wygładzając).
   A teraz NIESPODZIANKA!!!
www.yves-rocher.pl?tr=CC1375343744&utm_source=blogs&utm_medium=1&utm_campaign=28
   Firma Yves Rocher przygotowała dla Czytelników Spinek i Szpilek specjalny rabat - przy zakupach za min. 149 zł (promocja obejmuje też zielone punkty:)) i klikając w zdjęcie wyżej lub wpisując w zamówieniu RABAT5 otrzymacie 50 zł upustu na zakupy:). Skorzystacie? 
Rabat obowiązuje do 30.11.2015 r.:).
_________________________________________________________
   Jednocześnie chciałabym ogłosić Zwycięzcę ostatniego konkursu, w którym można było wygrać Krem odnawiający skórę na noc (link do konkursu:http://spinkiiszpilki.blogspot.com/2015/10/jesienne-nowosci-marki-yves-rocher.html#comment-form).
   Wygrała Hushaaabye - urzekł mnie czteroząbkowy uśmiech:). GRATULUJĘ i czekam na adres do wysyłki nagrody!!!:)

   Skusicie się na zakupy z Yves Rocher?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

16 komentarze

  1. Aniu, Ty to wiesz czym dopieścić czytelniczki :) rabat na pewno sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja, tylko Yves Rocher - to Ty rozpieszczasz Czytelników przepisami na cudowne dania;). Kochana, gdybyś coś kupiła, to daj znać - jestem ciekawa, co wybierzesz:).

      Usuń
  2. Od pewnego czasu zaopatruję się tylko w Yves Rocher. Uwielbiam. Nawet wczoraj zrobiłam zamówienie, bo dostałam fajną ofertę na urodziny. Jestem zatem zaopatrzona na razie od stóp do głów i raczej nie skorzystam z promocji u Ciebie, ale inne czytelniczki zachęcam i polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca listopada mogą się pojawić nowe potrzeby;).
      Pozdrawiam i zapraszam częściej;).

      Usuń
    2. Anno Ewelinko - nie, nie pojawią się, bo robię remont generalny mieszkania, który jest kosztowny, a zatem każdy grosz się liczy i muszę ścisnąć pasa zadowalając się tym, co mam. A to co mi trzeba, to na dość długi czas mam. Chociaż, wiadomo... baba zmienną jest, ha ha ;-). Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bardzo lubię klimat jaki panuje w sklepach Yves czuję się jak w ogrodzie. Zapraszam do nas www.dazzlingbookofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz bardzo rzadko kupuję w YR, bo jakoś mi nie po drodze do ich sklepu :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny rabat, z chęcią skorzystałabym, bo bardzo lubię YR. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam produktów tej firmy, chyba muszę to w końcu zmienić, w szczególności że słyszę zawsze same dobre opinie na temat ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak sobie czytam o kosmetykach Yves Rocher na różnych blogach i zawsze coś mi staje na przeszkodzie zakupów. teraz dzięki Tobie mam okazję skorzystać z rabatu i zrobić przedświąteczne zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super ten rabat, miałam właśnie składać zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dostaje ciągle jakieś oferty Ives Rocher ... chyba dzisiaj zaglądnę do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook