ZIMOWA KOLEKCJA OD SEPHORY
LET IT SNOW
ZDOBĄDŹ ŚWIĄTECZNY SEPHORA BOX

29.11.15

   Choć o tej porze roku moje ręce pokrywają się suchą jak u jaszczurki skórą, a włosy elektryzują się od czapek, to... uwielbiam mrozy!!! Czekam na zimę i śnieg. Gdybym mogła, kupiłabym sobie tysiące zimowych ubrań - w tym głównie byłyby to płaszcze. Czy tylko ja uważam, że kożuchy, puchowe kurtki, szaliki, kozaki i rękawiczką są bardziej sexy niż bikini?;)
   (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 7

Firmy kosmetyczne chętnie korzystają z designerskich możliwości, jakie dają zimowe inspiracje. Sephora wypuściła cudną kolekcję Let it snow - jej elementy można kupić oddzielnie lub w opakowaniu pod nazwą Domek Premium (ja go mam - na zdjęciu) albo Duży Domek.
   Domek Premium (KLIK) zawiera dokładnie to, co widzicie na fotografii: skrzący i musujący żel pod prysznic i do kąpieli, nawilżający krem do rąk, aksamitny nawilżający balsam do ciała, ogrzewacz wielorazowego użytku do rąk. Wszystkie te elementy nie pozostawią wątpliwości co do skojarzeń - są obsypane śniegiem;). Uważam, że to jedna z ładniejszych zimowych kolekcji:). Cały zestaw kosztuje 99 zł, ale w tej serii są też inne produkty (np. płyn do rąk).

(fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 7

   Ja jeszcze mam musujące śnieżki, które tak naprawdę są jedną wielką gwiazdką śniegu, którą można podzielić na sześć mniejszych. W rzeczywistości są to kule do kąpieli. Ciekawym pomysłem jest zapakowanie ich w taki sposób, by mogły stanowić podarunek dla jednej lub sześciu osób. Każde ramię ma miejsce na wiadomość, którą można zostawić bliskiej osobie. Ładne, prawda?
   (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 7

   Wszystkie te rzeczy mogą przystroić mieszkanie w zimowe wzory, jednocześnie nie obniżając w nim temperatury:).
   A teraz HIT. Do 5 grudnia 2015 r. przy zakupach za min. 200 zł w internetowym sklepie Sephory (klikajcie w baner w prawym górnym rogu bloga) wraz z kodem XMAS15 otrzymacie specjalny, limitowany SEPHORA BOX, który zawiera 14 miniatur kultowych produktów perfumerii.
    Myślę, że jeśli i tak musicie zrobić zakupy przedświąteczne, to warto skorzystać z tej promocji. Dzięki temu ominiecie kolejki w stacjonarnych perfumeriach (byłam w piątek w Galerii Mokotów i wiem, co mówię) i zyskacie kilka dodatkowych drobiazgów, które być autonomicznymi prezentami lub choćby dodatkami do nich.
   Ja dostałam informację o tej promocji z tytułu posiadania karty Sephora Black, ale dotyczy ona wszystkich klientów. Mam nadzieję, że ktoś dzięki mnie zyska ten cudny box;).

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

19 komentarze

  1. Musujące ścieżki wyglądają uroczo! :) z takiego prezentu każdy będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Szok i szaleństwo! Czyżby w dwa dni się wszystko skończyło? Dopytam jeszcze jutro Sephorę o to, bo okazja była przednia!!!

      Usuń
    2. Aniu, to było do przewidzenia!

      Usuń
  3. Super zestaw! Zapraszam do Mnie zpamietnikablondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki iście zimowe :) Świetnie sprawdzi sie jako prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny zestaw, chętnie bym sama przetestowała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te opakowania :) potwierdzam upominek skończył się w drugim dniu promocji :( nie zdążyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna ta kolekcja, najpiękniejszy oczywiście żel, ale to całość razem robi wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna akcja, ale szkoda że trzeba wydać aż 200 zł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może puchowka nie jest jakoś super sexi.. ale dobrze skrojony plaszczyk owszem ��

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się ten śnieżny domek, uwielbiam jak kosmetyki są ładnie zapakowane :-) na zakupy się nie skuszę, bo kosmetyków mam pod dostatkiem, a obecnie planuję zakupy ubraniowe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. o ciekawe, a nie zaglądamy tam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda, że ten gratisowy box zawiera tylko miniatury kosmetyków:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycają mnie świąteczne cukiereczki Sephory. Z wizualnego punktu widzenia są wręcz idealne, myślę, że skuszę się na musującą śnieżynkę. Lubię tego rodzaju umilacze kąpieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta kolekcja jest przepiękna. Ten domek to świetny pomysł na prezent.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook