MAKIJAŻ Z PALETĄ WANTED SMOKEY ARTDECO
MOST WANTED EYESHADOW PALETTE

4.12.15

   W połowie listopada we wszystkich perfumeriach Douglas pojawiły się trzy nowe palety makijażowe marki Artdeco: smokey, nude oraz brown. Koncepcja jest prosta - opiera się na podstawowych makijażowych potrzebach każdej z nas. Ja skupiłam się na najodważniejszej palecie: smokey.

     (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 7
  
Na zdjęciu widzicie, jak piękne zawiera kolory: jest czarny, biały, burgundowy z brokatem, szary oraz wiele ich odcieni. Do palety dołączono długi, obustronny aplikator (gąbeczka na patyczku), a całe opakowanie jest... z kartonu. Dzięki temu zestaw jest nie tylko lekki wagowo, ale również cenowo (89,90 zł).
    (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 7
   Cienie ładnie się nakładają zwłaszcza dołączonym aplikatorem (cenię marki, które dbają o takie detale jak choćby niewielki pędzelek do nakładania produktu), kolory są bardzo twarzowe, a ilość barw matowych i świecących mniej więcej się równoważy.
     (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 7
      Nie używałam innych paletek z tej serii, ale mogę śmiało powiedzieć, że smoky ma cienie dość dobrze napigmentowane, całkiem nieźle się rozcierają, i utrzymują się na oku bez osypywania. Minusem dla niektórych może być brak szalonych kolorów w tej palecie, ale z drugiej strony jest to ogromna zaleta.

  (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 7
      Zgodnie z założeniami jest to paleta, którą bez strachu, że się uszkodzi, można wrzucić do torebki i mieć ją w pogotowiu, gdyby okazało się, że za chwilę idziemy na niespodziewane wieczorne spotkanie z mężczyzną lub zwyczajnie na imprezę;). upadła mi kilka razy i nic jej się nie stało - gdyby była metalowa, mogłoby by być nawet dramatycznie...;).
   Polecam ją jako godne uzupełnienie każdej kosmetyczki i potencjalny pomysł na prezent dla kogoś lub dla siebie.
    Znacie? Używacie? Ile macie w domu dużych palet do makijażu?;)

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

16 komentarze

  1. Piękne kolory i makijaż, muszę się rozejrzeć za tą paletką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż i fajna paletka, ma kolorki które lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za dużo już mam palet w podobnych odcieniach :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka wygląda ślicznie, makijaż również. Ale podkład wygląda na zdjęciach na trochę za jasny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam trochę takie zboczenie podkładowe - wprost uwielbiam, kiedy podkład jest jasny. Z drugiej strony - może to kwestia obróbki zdjęcia? Dopiero się tego uczę;).

      Usuń
  5. Świetnia zaznaczone kości policzkowe i oczywiście paleta o pięknych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super paletka ;)
    Gdybym nie miała swoich paletek to na 100% kupiłabym ją ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka wygląda ciekawie ;) Cierpię na wieczny niedobór paletek, choć mi ich wcale nie brakuje, mam ochotę na wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolory :) Ja ostatnio zakupiłam Naturally Your z Zoeva i na razie to musi mi wystarczać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tu u Ciebie miło;)
    fajnie było się poznać w sobotę;)

    pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory świetne! I w ogóle cała paleta wygląda co najmniej dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook