WIOSENNA KOLEKCJA PUPA DOT SHOCK

22.1.16

   Czasem zastanawiam się, kto w firmie PUPA odpowiada za koncepcje wizualne kolejnych kolekcji. Oczywiście zapewne mogłabym to sprawdzić (ach, ten Internet!), ale miło się tak zwyczajnie i analogowo pozastanawiać nad tego typu kwestiami.
   Tym razem wiosna by PUPA będzie... w kropki. Kolekcja nazywa się PUPA DOT SHOCK i na pewno znajdzie równie wieli amatorów jak i estetycznych oponentów. Jak wygląda?

    (fot. Spinki i Szpilki)

   Kropki, kropeczki, kropy lub grochy - co kto woli;).
   PUPA DOT SHOCK to:  
   - dwie palety cieni do powiek (Sweet Romance i Spring Sunset);
   - czekoladowy eyeliner w pisaku;
   - cztery odcienie pomadek do ust (Sugar Peach, Fair Pink, Shock Fuchsia i Fancy Red);
   - dwa odcienie błyszczyku w balsamie (Petal Coral i Pink Beauty);
   - cztery odcienie różu do policzków w perełkach;
   - cztery odcienie lakierów do paznokci (kolory nazywają się tak samo jak pomadki z kolekcji) 
   (fot. Spinki i Szpilki)
   Jak widzicie ja mam paletkę, szminkę, lakier oraz jeden z róży w kulkach. Jak na razie jedynie użyłam pomadki o kolorze Sugar Peach - niestety to zdjęcie nie oddaje jej koloru, który przypomina coś pomiędzy pastelową morelą a brzoskwinia, jest to niesamowicie delikatny, specyficznie owocowy róż. Ładnie się prezentuje na ustach i nawet długo się trzyma na nich, ale ja dziś mam wyschnięte usta, więc pomadka zważyła mi się na ustach. Nie oznacza to jednak, że zostawię Was bez jakiejkolwiek namiastki koloru! Jak najprędzej zaprezentuję Wam na blogu makijaż wykonany tą szminką;).
(fot. Spinki i Szpilki)
   Różu w kulkach również nie mogę się doczekać - jestem ciekawa, jak będą przenikać się w nim kolory (perełki są różowe, brzoskwiniowe, morelowe, czasem nawet karmelowe) i czy mnie samej, od lat przyzwyczajonej do prasowanych róży w kompaktach, kuleczki się spodobają.
Estetycznie kolekcja może się bardzo podobać lub zupełnie zniechęcać. Połączenie czerwieni, różu i złota w dodatku w kontekście szeroko pojętej kropki, jest dość odważnym rozwiązaniem i trudno powiedzieć, czy chętniej skuszą się na nie małolaty, starsze panie lub szacowne menadżerki. Nie wiadomo, czy pomysł jest dość hipsterski, ekstrawagancki czy egzotyczny, a może zupełnie nudny wśród codziennie nas otaczającej feerii wszystkiego. 
Mnie pomysł noszenia takich kosmetyków w torebce 
(i na twarzy, wiadomo) się podoba, 
ale w ubraniach z takimi printami zwariowałabym, a Wy?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

15 komentarze

  1. jejku, jaka fajna kolekcja! :) ta paletka jest sliczna - zarówno szata graficzna, jak i kolory cieni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kolekcja - kuleczki są mega urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kropeczki, a kolekcje Pupa są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. paletke sama bym przygarnela :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Róż w kuleczkach jest piękny, tak bardzo kusi żeby go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham szminki, z pewnością zwrócę na nie uwagę:0

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie opakowania są delikatnie przerysowane, wolę jak kosmetyki wyglądają bardziej elegancko, ale nie powiem, żadnym z nich bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza ta kolekcja pupu! Bardzo podoba mi się ten post! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedys miałam z Avonu "kuleczki" do twarzy i bardzo sobie chwaliłam. Te tez sie ciekawie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki pięknie się prezentują :) Obserwuję, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio stawiam na stonowane stroje, raczej wybieram czerń, ale takie kosmetyki od razu przyciągają moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna kolekcja , już sie jej przyglądałam. Ostatnio skusilam sie na koci błyszczyk ;) opakowanie urzekające ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook