IWOSTIN CORRECTIN MAX - NOWA GAMA FLUIDÓW
GAMA MEDI-FLUIDÓW 3W1

10.3.16

   W poniedziałek 7 marca 2016 r. miałam przyjemność znaleźć się na spotkaniu inaugurującym wejście do aptek nowej gamy fluidów marki Iwostin - mowa o CORRECTIN MAX, medi-fluidach 3w1. 
   Nowa formuła fluidów od Iwostin skupia się na potrójnym działaniu: pielęgnacji i redukcji problemów skóry wymagającej, natychmiastowej korekcie bez efektu maski oraz długofalowym wzmocnieniu wyglądu skóry. Brzmi bosko, dlatego warto wziąć to pod lupę;).

   fot.:Monika Olszewska ze studia Forma
   Do tej pory nie używałam podkładów od Iwostin z bardzo prozaicznego powodu - wszystkie były dla mnie zbyt ciemne. Mam naprawdę jasną skórę i lubię to;). Na szczęście okazało się, że CORRECTIN MAX zawierają mniej pigmentu, dzięki czemu kolor jest nieco jaśniejszy. Z pewnością zrobię test i szczegółowo Wam opiszę, jak kosmetyk zachowuje się w ciągu dnia oraz, jak wygląda;). Mój kolor to: 01. Cena: ok. 37 zł (30 ml).
   fot.:Monika Olszewska ze studia Forma

 Składniki aktywne fluidu IWOSTIN CORRECTIN MAX:

   - kompleks witamin A, E, F

   - gliceryna;

   - tlenek cynku;
   - metakrylan polimetylu.

   (od lewej: ja, absolutnie cudna Alicja Krzywy z PR Iwostin oraz MArta Sadkowska z magazynu Sens)
    fot.:Monika Olszewska ze studia Forma
   Świetnie się bawiłam na konferencji prasowej Iwostin i cieszę się, że będę testować tę nowość. Każdy dobry podkład jest na wagę złota, nieprawdaż?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

5 komentarze

  1. ooo, ciekawe czy w ogóle znajdzie się cos dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupowałam od nich dotychczasowe wersje i obie mile wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię bardzo tą markę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę współpracy z Iwostinem : ))

    Jeśli chodzi o ich podkład - mam nadzieję, że wprowadzili jakąś lepszą wersję dla linii Capillin, bo ten ' stary ' podkład, który to miał dodatkowo zmniejszyć problem to totalnie nic nie zmienił :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam jedną wersję tego fluidu, jak dla mnie są one naprawdę bardzo lekkie. Jako że preferuję większe krycie podkład mi nie przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook