SEPHORA TREND REPORT - WIOSNA 2016

6.3.16

   Dwa razy w roku Sephora organizuje Trend Report: na sezon wiosenny i jesienny. To otwarta impreza, która od lat odbywa się w Sephorze w warszawskiej galerii handlowej Arkadia. Dzięki niej każdy może dowiedzieć się, co będzie piszczeć w nadchodzącym sezonie. Ekskluzywne marki kosmetyczne pokazują najnowsze kolekcje, opowiadają o nich i (co najważniejsze!) wszystkiego można dotknąć i wypróbować, a konsultanci odpowiadają na wszelkie pytania. Wszędzie też spacerują hostessy gotowe zaprezentować najnowsze zapachy.  Przed imprezą też jest możliwość umówienia się na bezpłatne konsultacje i porady kosmetyczne z daną marką, więc warto mieć refleks;).
   Oczywiście co roku staram się spędzić choć jeden dzień na Sephora Tren Report i nie inaczej było w tym roku. Dziś się skończyły, a ja już śpieszę z relacją z nich!

      (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 5
   Wiadomo, że głównym punktem programu są trendy makijażowe, choćby nie wiem co. Nawet jeśli nie kupię wszystkich najnowszych kosmetyków do makijażu (nawet nie powinnam, patrząc na to, ile już teraz mam otwartej kolorówki!), to z uwagą wszystkie oglądam i sądzę, że nie jestem w tym osamotniona. Poniżej w kilku słowach opowiem Wam, jak wiosnę widzi kilka ekskluzywnych marek kosmetycznych.
   (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 5
  Na zdjęciu widzicie Hectora Espinala - makijażystę Sephora Pro Beauty Team USA wraz z trzema pięknymi modelkami mającymi makijaże wyrażające hasło NUDE IS CHIC kolejno (od lewej) za pomocą: strobingu (który wciąż jest hitem!) z odrobiną różu, totalnie rozświetlonego, "mokrego" looku z bardzo jasnymi kośćmi policzkowymi oraz inspirowanymi latami 70. XX wieku stylem takich gwiazd jak Donna Summer czy Diane Ross, czyli nude plus błyszczące usta i policzki.
    (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 5
   Sebastian Gradzik ze Smashboxa opowiedział m.in. o nowej bazie pod makijaż (widzicie ją na zdjęciu - tak, chodzi o ten olejek), która już powoli zaczyna być coraz bardziej znana nie tylko w kręgach makijażoholiczek;).    Kobieta Smashboxa przede wszystkim skupia się na konturowaniu twarzy - modeluje ją, nie zwracając uwagi na przeznaczenie kosmetyków, lecz ich efekt. Ułatwia jej to nowa Paleta cieni do modelowania 3w1, gdzie cień, bronzer czy rozświetlacz to rzecz względna, bo nie chodzi o nazwy, lecz o piękny wygląd.
    (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 5
   Estee Lauder zachwyca wszystkim, ale głównie szminkami - mocny kolor na ustach to jest to! Na zdjęciu widzicie makijażystę marki: Dariusza Kotarskiego.
 (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 5
   Dior totalnie mnie zachwycił błyszczykami wypełniającymi usta - one naprawdę dają na ustach efekt szkła! Spójrzcie na modelkę i jej uśmiech, błyszczy się nawet na fotografii. Uwielbiam!
  (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 5
    Klientki Burberry wiosnę powitają z mocnym akcentem na ustach oraz pudrem rozświetlającym w kompakcie z fakturą inspirowaną delikatną koronką. Aż szkoda się malować czymś tak ślicznym:).
  (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 5
  Marta Siembab to jedyny polski senselier - opowiada o zapachach w cudownie fascynujący sposób, mogłabym jej słuchać godzinami. Stanowi skarbnicę wiedzy dotyczącą szeroko pojętego zmysłu węchu.
  (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 5
  Nie będę ukrywać, że ze wszystkich prezentacji oraz nowych kolekcji najbardziej zachwyciło mnie to, co zaprezentowała marka Givenchy. Wszystko: począwszy od pastelowego makijażu z delikatnymi, błękitnymi powiekami, poprzez czarną, vinylową szminkę Rouge Interdit Vinyl, a skończywszy na samej makijażystce marki, wyglądającej jak esencja współczesnej paryżanki.
  (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 5
  Gdybym miała wybierać, chciałabym w nadchodzącym sezonie być właśnie kobietą w stylu Givenchy - pewną siebie, elegancką, zawsze podążającą za haute couture, ale znającą trendy i wybierająca z nich to, co jest dla mnie najodpowiedniejsze.
  (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 5
     A tu widzicie mnie z Asią Krzyżanowską - Corporate PR&Marketing Support Manager Sephory. Trudno jej nie lubić i nie cenić;).
     (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 5
  Pamiętajcie - nude is chic! również w cieniach do powiek.
    (fot. Spinki i Szpilki) zdjęcie zrobiłam aparatem OLYMPUS PEN LITE E-PL 5
  Nowa woda perfumowana Jimmy'ego Choo pachnie niesamowicie - Illicit jest jak młoda, elegancja kobieta, wyrafinowana, lecz wciąż słodka, choć nie przytłaczająca ani słodyczą, ani zdecydowaniem czy władczością. To wszystko dzięki połączeniu imbiru, jaśminu, róży oraz miodu. Polecam Wam sprawdzić ten zapach w Sephorze.
    Która marka Was najbardziej zainteresowała? No i kto był w tym roku w Arkadii na Sephora Trend Report, a go nie widziałam?:)

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

10 komentarze

  1. Świetne wydarzenie i zdjęcia :) Mam tam trochę daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbyt późno dowiedziałam się o tej imprezie :-/
    Może w przyszłym roku.... Tak bardzo chciałabym tam być....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, możesz być kim chcesz i nie potrzebna ci do tego nalepka Givenchy na kosmetyku;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna impreza, żałuję, że nie mogłam być :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna impreza, żałuję, że mnie ominęła. :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie mogłam być, bo po zdjęciach widać że ti świetna impreza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie imprezy. Oby było takich wiecej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czytać posty z takich wydarzeń. Sama nie biorę w nich udziału bo mieszkam za daleko, przylot do Polski na jeden dzień nie bardzo mi się opłaca, dlatego jestem wdzięczna za każdy tego typu wpis :)
    Wieczorem zapraszam na rozdanie z okazji Dnia Kobiet, warto bo fajna nagroda czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaluje ze wybralze wybralam. Może następnym razem :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaluje ze wybralze wybralam. Może następnym razem :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook