CO JEST MODNE, JUŻ JEST NIEMODNE,
CZYLI NAJCIEKAWSZE TRENDY
NA WIOSNĘ I LATO 2016 WG SEPHORA

7.4.16

   Markom trudno jest nadążyć za modą, bo to zjawisko na tyle efemeryczne, wielowymiarowe oraz dynamiczne, że nawet nieograniczona zasobność portfela nie daje gwarancji uchwycenia w swoim aktualnym stroju najnowszych trendów. Wczorajsza sukienka z bufiastymi rękawami już dziś została wyparta przez kapelusze z kanarkami. Jeśli zaś w sieciówkach pojawiają się spodnie w pepitkę, mające być ostatnim krzykiem mody, okazuje się, że Paryż pepitką teraz myje szyby, a w Tokio już nawet wykreślono ją ze słownika, tak bardzo pędzi moda.
   Kosmetycznym firmom tym trudniej nadążyć za trendami, ponieważ produkcja kosmetyków lub wprowadzenie do oferty nowych marek to długie procesy, w trakcie których trendy i mody nierzadko potrafią zrobić trzydzieści fikołków i pięćset razy zmienić zdanie.
   Polska Sephora co sezon stara się nadążyć za kapryśną Panią Modą i wprowadza na swoje półki aktualnie rozchwytywane marki. Jak się jej to udaje i co proponuje na sezon wiosna-lato 2016?

    (fot. Spinki i Szpilki)
   Na pewno w tym sezonie Sephora stoi maseczkami - zarówno marka Sephora jak i firmy znajdujące się na półkach perfumerii proponują szeroki wybór maseczek. Peter Thomas Roth to nowy brand oferujący również maseczki, ja mam różową. Dominują w tym maseczkowym tłumie sephorowe maseczki wzorowane na wzór azjatyckich masek w płachcie. To zresztą kolejny trend.
    (fot.: materiały Sephora)
   Totalne wariactwo na temat kosmetyków koreańskich - lub szerzej: azjatyckich - trwa w blogosferze już chyba ponad rok, jeśli nie dłużej. Sama osobiście siedzę w nim po uszy i jestem z tego bardzo zadowolona.
   W tym sezonie Sephora uaktywniła się w temacie kosmetyków azjatyckich i w polskich Sephorach pojawi Tony Moly ze swoimi cudownie zapakowanymi produktami. Ja mam od nich krem do rąk w kształcie banana:). Kolejną koreańską nowością w polskich Sephorach jest firma erborian - znacie? Osobiście uważam, że warto się z nią zaznajomić, choć reprezentuje zupełnie inną estetykę niż Tony Moly, ale w tym wszystkim chodzi nie tylko o wybór kosmetyku, ale design opakowania.
  (fot.: materiały Sephora)
   Moda pędzi, świat szaleje, a my biegniemy. W naszych torebkach nie ma za wiele miejsca, a przecież nie można wyjść z domu bez całego arsenału kosmetycznego! A co dopiero w podróży? W te wakacje nie będziecie musiały martwić się wagą bagażu, ponieważ perfumeria Sephora oferuje mnogość kosmetyków w wersjach miniaturowych - szamponów, odżywek, sprejów... Wybór jest szeroki, więc już teraz można kupować bilety na wojaże.
    (fot. Spinki i Szpilki)
   Marka Benefit oferuje piękną opaleniznę dzięki Hoola Zero Tanlines oraz cerę bez rozszerzonych porów z maseczkami z serii The POREfessional. Pan z egzotycznej wyspy nie jest w pakiecie z kosmetykami;).
                              (fot. Spinki i Szpilki)
   Jedna z moich ulubionych marek włosowych Bumble and bumble wprowadziła do swojej oferty serię do włosów kręconych Bb. Curl - ja mam proste, więc poprosiłam stylowego Łukasza Namiętę o loki. Ładnie wyszło?:)
 (fot. Spinki i Szpilki)
   Jak się Wam podoba oferta Sephory na ten sezon? Coś Was już kusi?;)

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

7 komentarze

  1. Maseczki w płacie i Tony Moly na wielki plus!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że maseczkami kuszą. Jeszcze kilka dni jestem w Polsce i zaopatrzyłam się w maseczki z Ziaji, mam nadzieje że się nie zawiodę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Erborian po roku nieobecności wraca z hukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na Tony Moly :D Uwielbiam ich słodkie opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się maski Sephory, a kosmetyki Tony Moly znam i już mnie tak nie zachwycają jak kilka lat temu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczki naprawdę ciekawe i świetne na wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook