ERBORIAN LIQUID BB CRÈME

1.5.16

   Od miesiąca testuję LIQUID BB CRÈME marki Erborian, która dopiero latem pojawi się w polskich Sephorach.  Jak pewnie wiecie, jestem ogromną entuzjastką koreańskich kosmetyków, ale nie mogę skupiać swojej fascynacji wokół jednej tylko azjatyckiej marki, postanowiłam zatem rozszerzyć swoją kolekcję o nowe brandy. Na pewno w swoim czasie napiszę też o Tony Moly.

    (fot.: Spinki i Szpilki)

   BB Cream od Erborian przywodzi mi na myśl jajko od Skin79 (SKIN79 EGG WHITE JELLY PACT)- głównie ze względu na opakowanie, które w obu przypadkach stanowi kompakt z gąbeczką; na tym kończy się jednak podobieństwo obu produktów.
   (fot.: Spinki i Szpilki)
      Kompakt Erborian zawiera lusterko, aplikator do nakładania produktu (taki puszek, widzicie go ma zdjęciach) oraz gąbeczkę, która nasączona jest kremem BB. 
   Przyznam, że kiedy zobaczyłam odcień mojego BB byłam lekko załamana - sami widzicie, że wydaje się być ciemnym, nawet dochodzącym na skali koloru do słów BARDZO CIEMNY, ale w praktyce okazał się być nie tylko jasnym w ogólnie przyjętym standardzie, ale również odpowiedni dla mnie. Ja mam odcień: clair.
 (fot.: Spinki i Szpilki)
      Nakłada się go jak puder - za pomocą puszku. Wbrew pozorom to bardzo wygodne, nic się brudzi, a wszystkie elementy kompaktu są od siebie odizolowane. Lubię ten trend w azjatyckich produktach, gdzie każde opakowanie jest niezwykle dopracowane i przemyślane pod kątem ergonomii oraz samego designu, łącząc to w spójną całość.
 (fot.: Spinki i Szpilki)
      Jeśli spodziewacie się mocnego krycia, to się zawiedziecie. Ten BB to naprawdę delikatny produkt, który wyrównuje lekkie przebarwienia i nadaje skórze efektu lekkiej korekty, ale nie zakrywa większych problemów cery. To znakomity kosmetyk dla osób lubiących look "nude".
 (fot.: Spinki i Szpilki)
      Osobiście bardzo lubię ten produkt, używam go na co dzień, jest lekki, nie obciąża skóry, nie zatyka porów, kremowa część ładnie się wchłania. Z powodzeniem utrwalam go pudrem transparentnym z Artdeco. 
   Znacie tę markę? Jakie koreańskie kosmetyki polecacie?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

8 komentarze

  1. Widzę, że jestem daleko w tyle jeśli chodzi o kosmetyczne nowinki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie ! Lubię delikatne krycie

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że będzie dostępny stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kremy BB, wydaje się super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie kremy bb, niestety nie mam takiej ładnej cery jaka bym chciała mieć wiec używam ich tylko w weekendy , w te leniwe oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super recenzja!
    Ja swoją opublikowałam tutaj: http://carmentestujekosmetyki.blogspot.com/2016/10/wielka-bitwa-bb-cream.html
    Zapraszam do komentowania i obserwowania :) oczywiście odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook