IWOSTIN CORRECTIN MAX 01 FLUID MOCNO KRYJĄCY

10.4.16

   Od dłuższego czasu intensywnie testuję nowy fluid mocno kryjący marki Iwostin: kolor 01 z serii Correctin Max. Pamiętacie, jak pisałam o konferencji prasowej inaugurującej wprowadzenie tego produktu? IWOSTIN CORRECTIN MAX - NOWA GAMA FLUIDÓW GAMA MEDI-FLUIDÓW 3W1.
   Dzięki różnorodności marcowej pogody udało mi się go przetestować w wielu warunkach atmosferycznych - słońcu, deszczu i śniegu. W związku z tym, że mam buzię białą jak Królewna Śnieżka, dobrano mi najjaśniejszy odcień podkładu: 01.

   (fot. Spinki i Szpilki)
   Jest kilka produktów marki Iwostin, do których wracam (zielona seria do twarzy czy choćby czerwony antyperspirant), a nawet wydaję na nie krocie, ale z poprzednimi podkładami (które nadal istnieją, ale w zmienionej szacie graficznej) się nie polubiłam. Niestety były dla mnie zbyt ciemne. Musicie wiedzieć, że nie dość, iż mam naprawdę jasną karnację, to dodatkowo uwielbiam to podkreślać. Im więcej bieli, tym lepiej!
   (fot. Spinki i Szpilki)
   Na tym zdjęciu mam jedynie połowę buzi pomalowaną omawianym podkładem - czy widzicie różnicę? Jeśli nie, to już podpowiadam: lewa część twarzy ma na sobie fluid, prawa nie. Ponadto nie mam na sobie grama makijażu.
   Niestety zrobienie dobrego zdjęcia podkładu na skórze to nie lada ekwilibrystyka, której nie opanowałam. A szkoda, bo chciałam bardzo pokazać Wam, że formuła podkładu Correctin Max jest naprawdę przyjemna w odbiorze wizualnym - kosmetyk dobrze zakrywa przebarwienia, ale pomimo swojej gęstości nie obciąża ani nie zapycha porów. Dla mnie na co dzień jest jednak odrobinę zbyt kryjący (pewnie tego nie widać), ponieważ bardzo lubię efekt naturalnej skóry, która nie musi być przesadnie wygładzona ani do przesady wygładzona. Mam teraz na to fazę;). Z drugiej strony jeżeli trafią mi się zdjęcia lub wielkie wyjście, w trakcie którego cera musi wyglądać możliwie doskonale - to wybiorę ten podkład.
   Ja mam cerę, które zazwyczaj niebezpiecznie skłania się ku byciu tłustą, a jednak nawilżające właściwości tego kosmetyku mi nie przeszkadzały. Obiecany na opakowaniu kompleks nawilżająco-odżywczy faktycznie równoważy poziom nawilżenia skóry, ale nie wzbogaca o niezdrowo świecącą skórę, subtelnie balansują na granicy matu i blasku. Ostatnio na wzór Koreanek (o których ciągle piszę) preferuję mniej matu, a więcej blasku na twarzy, w co idealnie wpisał się owy fluid. 
   Nakładam go na twarz Beauty Blenderem, choć zalecane jest rozgrzewanie i aplikowanie dłońmi. Szczerze mówiąc próbowałam obu metod i nie widzę różnicy, prócz czystych rąk przy tej drugiej. Nie polecam jednak używania w tym wypadku pędzla, bo w niewprawnych dłoniach zamieni się w przyczynę smug na twarzy.
   Producent obiecuje, że kosmetyk trzyma się na skórze do 16 godzin - w moim przypadku to prawda, ale jeżeli pokryję go pudrem transparentnym.
    Jeżeli tak jak ja ubolewałyście, że Iwostin ma za ciemne podkłady, to wybierzcie się do aptek i sprawdźcie (podobno można otrzymać próbki!), czy to odpowiedni kolor i krycie dla Was. Sugerowana cena podkładu to 36 zł,a oprócz mojego koloru dostępne są również dwa (02 i 03) ciemniejsze odcienie.
  Jeżeli nie wyczerpałam tematu, to pytajcie o frapujące Was kwestie w komentarzach;).

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

9 komentarze

  1. do mnie jakoś nie przemawia. Jeszcze nic nie miałam o nic z kolorówki :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten podkład, ale dla mnie za ciemny... Jestem mega ekstremalnym bladziochem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ich pielęgnacje ale średnio lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam próbkę tego podkładu, nie zachwycił mnie jakoś szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pierwszy rzut oka nie widać różnicy :) Nie lubię gęstych podkładów, wolę takie typu Affinimatt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękną cerę! Równy koloryt, jest spoko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio też szukałam dobrego fluidu :P Po kilku latach przyszedł czas na zmianę, a należę do takich osób, które wolą mieć dobry ale stały :D Może kiedyś wypróbuję ten, o którym piszesz? :)
    A u mnie rozdanie maseczek firmy 7thHeaven, które dopiero co trafiają do polskich drogerii oraz ich recenzja w krótkim video!
    Ogromnie liczę na to, że weźmiesz udział! Pozdrawiam :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook