JAK ZROBIĆ MANICURE HYBRYDOWY W DOMU?
CZY TO TRUDNE?

12.4.16

   Odkąd w zeszłym roku na warsztatach paznokciowych marki Neo Nail (w trakcie konferencji Meet Beauty) otrzymałam zestaw podstawowych akcesoriów do wykonania manicure hybrydowego oraz małą lampkę, przestałam robić sobie hybrydę na mieście, a zaczęłam w domu. Oczywiście z różnymi wynikami, ale człowiek w końcu uczy się na błędach;).

                    (fot.: Spinki i Szpilki)

   Na wspomnianych wcześniej warsztatach dowiedziałyśmy się, jak zrobić manicure hybrydowy - poniżej przedstawiam Wam instrukcję zaczerpniętą ze strony www.neonail.pl (http://www.neonail.pl/linkownia/krok_po_kroku/lakier_hybrydowy_Krok_po_Kroku.pdf):
 
LAKIER HYBRYDOWY - KROK PO KROKU


Krok 1
Delikatnie zmatowić płytkę paznokcia blokiem polerskim, zwróć szczególną uwagę na okolice wałów okołopaznokciowych.
Krok 2
Usuń powstały pył szczoteczką do manicure i odtłuść naturalną płytkę paznokcia odtłuszczaczem lub Cleanerem.
Krok 3
Nałożyć cienką warstwę UV Gel Polish BASE-TOP lub BASE i utwardzić w Lampie UV 36W 2 min. Nie przemywać Cleanerem.
Krok 4
Następnie nałożyć cienką warstwę UV Gel Polish Kolor (wybrany kolor) i utwardzić w lampie UV 36 w 2 min. Nie przemywać Cleanerem. Powtórzyć czynność dla uzyskania głębszego koloru. Nie przemywać Cleanerem.
Krok 5
Nałożyć warstwę
UV Gel Polish BASE-TOP lub TOP dla nadania połysku. Utwardzić w lampie UV 36 W 2-3 min i dopiero teraz należy przemyć Cleaner'em.
Krok 6
Jeśli połysk jest niezadowalający utwardzić paznokcie jeszcze 1-2min. Trwałość: ok. 14-21 dni

 (fot.: Spinki i Szpilki)
   Oczywiście zamiast dużej lampy UV do domowego użytku wystarczy Wam mała lampeczka ledowa 9 W. Mnie absolutnie nie potrzeba więcej. Czy instrukcja ze strony internetowej Neo Nail jest dla Was czytelna? Ja właśnie na podobnej (zaprezentowanej na warsztatach) nauczyłam się tego schematu i staram się według niego działać. Niestety wciąż paznokcie wychodzą mi krzywo, ale  jestem zdeterminowana;).
    (fot.: Spinki i Szpilki)
   Jeśli chodzi o kolory, to najchętniej używam tych z NeoNail, ale bazę i top wolę z Semilaca. Na zdjęciu widzicie moje ulubione kolory i paradoksalnie dwa są z Semilaca, więc już sama nie wiem;).
   Zawsze, kiedy uda mi się zrobić kolejną hybrydę, myślę: oszczędziłam kilkadziesiąt złotych - pora na zakupy! A Wy? Robicie hybrydę w domu czy na mieście?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

15 komentarze

  1. Robię sobie sama manicure hybyrdowy i jestem zadowolona :) Ja preferuję kosmetyki NeoNail ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu na moim blogu pojawił się post odnośnie zakładania hybryd krok po kroku. Uważam, że zdecydowanie kobiety mogą to same zrobić w zaciszu domowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ani razu nie miałam jeszcze hybrydy :P Ja stoję twardo przy zwykłych lakierach :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś zrobiłam sobie w gabinecie hybrydy, ale nie trzymały się zbyt długo. Szybko pękały. Nie wiem od czego to zależało,ale stwierdziłam, że to strata pieniędzy i teraz maluję lakierem. taki zestaw domowy by mi się przydał, tylko trzeba najpierw zainwestować we wszystkie te akcesoria. Może się skuszę ;).Zapraszam do mnie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja robię hybrydę w domu i kupując zestaw, mówiłam sobie, że zaoszczędzę, ale póki co, to tylko wydaję. Wartość mojego kufra + innych rzeczy, które kupiłam na potrzeby manicure wyceniam na sporo ponad 1000 zł, więc myślę, że od listopada nie wydałabym tyle na manicure robiony u kogoś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wolę iść do kogoś, bo to dla mnie relaks :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie to pestka ale potrzeba mieć czas aby spokojnie zrobić hybrydy, mam zarówno produkty z NeoNail jak i z semilac.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały zabieg powinno się zacząć od dokładnego usunięcia skórek i nabłonków z płytki. :)
    Jeżeli wychodzi Ci krzywo bądź zalewasz skórki spróbuj takiej metody (zarówno przy bazie, kolorze jak i topie) najpierw pomaluj paznokieć od 2/3 wysokości w dół. Trzymając pędzelek równolegle do płytki. Dopiero potem minimalną ilością lakieru dosuwaj się w strone wału trzymając pędzelek pod kątem 45st. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też odkąd dostałam potrzebne produkty do zrobienia samodzielnie w domu manicure hybrydowego robię go sobie sama regularnie i totalnie się w nim zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba czas zainwestować w zestaw do hybryd, nie mam czasu na co kilka dni malować paznokci, a przy małym dziecku niestety standardowe lakiery szybko odpryskują. A co coś przeprać, umyć, wyszorować. Dzięki za post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie wszystkie kolorki sprzęty to semilac :) wole trzymac się jednej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam hybryd, a co już dopiero własnoręcznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie mam na odwrót :) top i baza neonail, lakiery głównie semilac :) bardzo podoba mi się ten lolita :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam zestaw semilac i robię w domu. Jestem bardzo zadowolona, za każdym razem wychodzi mi lepiej

    OdpowiedzUsuń
  15. Mani hybrydowy robię też sama w domu. Zestaw mam akurat od Effective Nails. Lampa led+ccfl genialnie utwardza. już tyle razy robiłam ten mani, ze mam wprawę i koleżanki do mnie na mani wpadają ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook