SKIN79 10 FAST SKIN TONING PAD
PEELING I TONIK W PŁATKU
KOSMETYKI NA WAKACJE

6.6.16

   Bardzo trudno zachować mi zdrową skórę w podróży. Zawsze gdy widzę na dworcu powracające z wakacji zgrabne i zadbane dziewczyny z perfekcyjnymi cerami, cudownie ułożonymi włosami oraz (obowiązkowo!) równomierną opalenizną, zastanawiam się, jakim cudem udaje im się poza domem tak fenomenalnie o siebie dbać. W momencie gdy ja zmieniam miejsce pobytu, moja twarz zaczyna się mocniej świecić jakby chciała mi oświetlić drogę do domu. Dlatego właśnie cenię kompaktowe i uniwersalne kosmetyki, które mogą mi pomóc właściwie zadbać o cerę w każdej sytuacji.
    Zapraszam na recenzję Peelingu i toniku w płatku od Skin79.

   (fot.: Spinki i Szpilki)
      Na zdjęciu widzicie mojego nowego (kolejnego) kosmetycznego ulubieńca: 10 FAST SKIN TONING PAD, czyli słoiczek z 60 bawełnianymi płatkami
stanowiącymi jednocześnie tonik i peeling. Koreańczycy pięknie to wymyślili - słoiczek zakręca się jak krem, dzięki czemu wszystko wygląda estetycznie i higienicznie.

   Tego produktu można używać jako alternatywę dla standardowego toniku i peelingu albo jako ich substytut choćby w podróży. Płatki nasączone są płynem z zawartością: melisy, rumianku, nagietka, róży damasceńskiej, pszenicy, orkiszu oraz lawendy.
   Warto też wiedzieć, że mają w swoim składzie alkohol, więc używanie ich codziennie może się różnie skończyć w przypadku skóry wrażliwej.

   (fot.: Spinki i Szpilki)
      Płatki są bardzo cienkie oraz utkane z ekologicznej bawełny w taki sposób, by z jednej strony ich faktura była chropowata i pozwalała na wykonanie mocnego peelingu, a z drugiej - gładka, umożliwiająca delikatne nałożenie toniku.
   Używam ich mniej więcej 2 razy w tygodniu, by oczyścić i zdezynfekować cerę oraz obowiązkowo przed nałożeniem maseczki. W obu rolach sprawdzają się znakomicie. Nie podrażniają stanów zapalnych, dogłębnie wymywają pory, nie wysuszają skóry. Wręcz jeśli macie poczucie "niedomycia" twarzy, warto sięgnąć właśnie po te płatki. Zaś same waciki są mocno splecione i jeden wystarczy na pojedynczą aplikację. Teraz w sklepie SKIN79 kosztują 99 zł, ale jeśli sądzicie, że to sporo, to podzielcie tę kwotę na 60 sztuk.
   Uważam, że to idealny produkt do wakacyjnej walizki, uniwersalny i uzupełniający codzienną pielęgnację o mocną dawkę oczyszczenia, a w podróży - przyjaciel kojący niespodziewane problemy. Nie jest może produkt pierwszej potrzeby, ale na pewno drugiej.
   Jak się Wam podoba? 

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

8 komentarze

  1. świetny wynalazek, zwłaszcza na wakacje, podoba mi się takie połączenie peelingu i toniku, szkoda tylko, że ma alkohol, moja sucha skóra nie lubi się z nim :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt, może kiedyś go wypróbuję. jak na razie od marki odsuwają mnie wysokie ceny. ostatnio już miałam robić u nich zamówienie, ale jednak postawiłam na markę mizon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio czytałam, że kosmetyki tej marki zaczęły pojawiać się w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny produkt i musze się nad nim zastanowić, bo faktycznie na wakacyjny okres jak znalazł :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy produkt, na pewno jest uproszczeniem zarówno w domu jak i w podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bardziej interesują mnie ich kosmetyki. Jeszcze nic nie miałam. Muszę siąść i w końcu coś zamówić :) ten produkt bardzo ciekawy :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Kuszą mnie strasznie te płatki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook