INTERNETOWY SKLEP Z KOSMETYKAMI
CZY WARTO KUPOWAĆ ONLINE
DARMOWA DOSTAWA
DLA CZYTELNIKÓW

20.8.16

   Ostatnio uświadomiłam sobie, że maturę pisałam prawie 10 lat temu. Internet w Polsce pojawił się, gdy miałam 2 lata. Pamiętam, jak chyba w drugiej klasie liceum koleżanka zdradziła mi, że zamierza założyć sklep internetowy, bo za kilka lat wszyscy będą robić zakupy online. Byłam zszokowana, ponieważ Internetu nie traktowałam poważnie - nie stanowił dla mnie równoległej rzeczywistości, ale fikcyjny dodatek do normalnego funkcjonowania: jak broszka we fluorescencyjnym kolorze albo pasemka. Pieniędzy nie można wydać w sklepie internetowym, bo to niepoważne, dziwne i poza tym pewnie nigdy nikt nie dostarczyłby przesyłki.

   Gdybym w wieku 17 lat spotkała Emmetta Browna, który zdradziłby mi, że za 10 lat będę lepiej ubrana, szczuplejsza, pozbędę się pryszczy, założę bloga i będę pracować w marketingu internetowym, a mój telefon ZAWSZE będzie musiał być online, to bym go wyśmiała. A teraz proszę!
   Nie tylko nie wyobrażam sobie życia bez Internetu, to jeszcze moje w większości kręci się wokół niego (oprócz aspektu towarzyskiego - uważam, że mężczyzn powinno się jednak poznawać idąc po bułki, w księgarni albo w parku, a nie siedząc w piżamie przed komputerem).
   Uwielbiam robić zakupy przez Internet nie mniej niż w rzeczywistości. Oczywiście pewnych produktów nadal nie mogłabym kupić inaczej niż wespół z organoleptyczną analizą ich struktury, materiału, kształtu, energii i dopasowania do mojej osobowości, np.: butów, owoców, komputera, zeszytów, ale kosmetyki mogę zamawiać na kilogramy;).

    Oczywiście zamawianie kosmetyków przez Internet ma wiele wad:
   - nie można sprawdzić odcienia podkładu;
   - nie można sprawdzić koloru szminki;
   - nigdy nie wiadomo, czy w dostawie puder prasowany nie pęknie i nie zamieni się puch;
   - nie można po wyjściu ze sklepu machać całemu światu torebką z nazwą drogerii, w której właśnie wydałyśmy ćwierć pensji;
   - trzeba płacić za dostawę.

   Z drugiej strony - niektóre marki kosmetyczne są trudno dostępne przez stacjonarnie (nie będę po mydło jechać do Krakowa!), inne można dostać tylko przez Internet. 

   Ponadto sklep internetowy sklepowi internetowemu nierówny. Często ich właściciele dbają jedynie o miesięczne obroty, ale nie zwracają uwagi na serwis i obsługę klienta. Przesyłają kosmetyki w byle jakich opakowaniach, nie dodają próbek i spóźniają się z dostawą, przez co finalnie odbiorca może poczuć się wykorzystany.
   Jeśli szukacie solidnego sklepu internetowego z naprawdę urozmaiconym asortymentem kosmetycznym, to serdecznie polecam Wam stronę: www.sklep.hania.com.pl. Można w nim znaleźć naprawdę świetne produkty w rewelacyjnych cenach. W dodatku Hania stara się sprowadzać do Polski kultowe marki niedostępne w o wiele większych perfumeriach - vide: Tarte).
   
   Aktualnie w sklepie Hani znajdziecie następujące marki:

   BODYBOOM - czyli totalnie świetne peelingi do ciała;
   FELICEA -kolorówka;
   BIOIQ - pielęgnacja;
   DIANA ECO CANDLE;
   TONY MOLY (wybór większy niż w Sephorze!);
   RITUALS - mam ich pomarańczowy balsam do ciała i do uwielbiam; szybko się wchłania i pięknie pachnie, ponadto podoba mi się design jego opakowania, chociaż, co paradoksalne, to bardzo niefotogeniczny produkt;
   ECOCOLORE - kultowe mineralne kosmetyki do makijażu w bardzo przystępnych cenach, mój bronzer jeszcze czeka na swój dzień, ale nie znam osoby, która nie byłaby zachwycona ta marką;).;
   REAL TECHNIQUES - mam od nich jeden pędzel (do podkładu) i z miejsca stał się moim ulubionym; chociaż włosie jest sztuczne, to jest miękkie i delikatne jak naturalne, podkłady każdej marki i o wszelakiej konsystencji nakładają się tak samo dobrze, a sam pędzle myłam już z pięćdziesiąt razy i wciąż wygląda jak w dniu dostawy;
   GREEN PHARMACY;
   HOLIKA HOLIKA - kolejna totalnie kultowa koreańska marka!;
   IT'S SKIN;
   MOKOSH - dziewczyny z PiggyPeg mówią, że te kosmetyki mają zajebiste składy;
   O'HERBAL;
   OLIVOLIO;
   RESIBO - o nich też pisze PiggyPeg;);
   YOPE -  sama nie wiem, czy te mydła maja lepsze składy czy opakowania!;
   DR DUDA;
   INSIGHT;
   ORLY;
   LOSSI.
   Hania przepięknie pakuje wszystkie zamówienia, a do każdego dołącza krótki, odręcznie napisany liścik, dzięki czemu od razu każdemu normalnemu człowiekowi robi się miło i przyjemnie. Ponadto jest blogerką, więc sama przetestowała już tyle produktów, że faktycznie wie, na co warto wydać pieniądze, a co lepiej sobie odpuścić.
   Wspieram inicjatywę Hani z całego serca, ale zanim zebrałam się do tego posta, musiałam sama sprawdzić, jak funkcjonuje jej sklep i wiecie co? Jest dokładnie tak jak napisałam - profesjonalnie i jednocześnie serdecznie. A poza tym naprawdę można u niej kupić niektóre kosmetyki taniej niż u konkurencji.
   A teraz prezent dla Was!
http://www.sklep.hania.com.pl/

   Z KODEM:  spinkiiszpilki dostawa Waszych zakupów będzie darmowa, jeśli ich kwota będzie wynosić minimum 50 zł!



   Fajnie? Znacie sklep Hani?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

14 komentarze

  1. Zamawiałam i sklep godny polecenia;) ciekawy asortyment i szybka dostawa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie zamawialam nic z tego sklepu, bo póki co nie znalazłam w asortymencie tego sklepu nic dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może znajdziesz, asortyment szybko się zmienia. I pamiętam o kodzie na darmową dostawę!

      Usuń
  3. Nie miałam okazji jeszcze zamawiać :) wierna jestem stronce : e-kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie wiedziałam, że jest taki fajny sklep, już zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba już kiedyś byłam w tym sklepie, przypomniało mi sie, że nie mogłam oderwać oczu od pięknych zdjęć produktów, rzadko się to zdarza, aby ktoś je tak pięknie prezentował, przy najbliższej pensji może się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mokosh i Holika Holika chcialabym wreszcie wypróbować...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusisz bardzo :) Zrobiłam pierwszy krok i zarejestrowałam się. Czekam teraz na zastrzyk kasiorowy i na pewno coś u Hani kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja bardzo lubię zamawiać kosmetyki ze stronki zrabatowani.pl . Duże i częste promocje, a do tego zwrot części pieniędzy za zakupy. Dla mnie bomba <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook