Zielony koktajl z jarmużem

20.2.17

   Znudziły mi się buraki, a w Biedronce trafiłam na fantastyczną promocję na jarmuż, zatem w tym tygodniu zamierzam pić zielone koktajle!
   Koktajl z jarmużem ma nie tylko śliczny kolor - te modne liście zawierają moc nieprzyzwoitych wręcz ilości witaminy A (piękna cera!), witaminy K, wapnia oraz żelaza (które przecież wypłukuję kawą, ehh). Z czym dziś połączyłam jarmuż?

   Składniki:
   - 1 jabłko ze skórką;
   - szklanka wody mineralnej;
   - 1 mała marchewka, surowa, obrana;
   - łyzka miodu;
   - 1/3 opakowania liści jarmużu (całe opakowanie to 200 g.)

   Przygotowanie:
   Umyte i pokrojone na drobne kawałki jabłko ze skórką, umytą (i obraną!) marchewkę również w kawałkach, jarmuż, miód i wodę zblendowałam na gładką masę. I koniec.

   Dzięki zawartości miodu i marchewki smak jarmużu nie dominuje w koktajlu, natomiast cała mikstura jest pyszna, orzeźwiająca, zdrowa i pobudzająca. 
   Lubicie jarmuż?

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

5 komentarze

  1. Siałam jarmuż w ogródki. Jednak przed zbiorem tj. Przed pierwszymi przymrozkami jeszcze latem został doszczętnie zjedzony przez koniki polne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej mozesz rozpoznac winowajcow po pieknej cerze ;)

      Usuń
  2. Super! Pysznie, zdrowo i zielono :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie pije koktajl z jarmuzem, ananasem, pomarańcza i gruszka, pycha! Ja jeśli dodaje jabłko to nigdy go nie obieram, przecież w skórce tez są witaminy.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie tylko raz jadłam jarmuż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook