Studded Kiss Lipstick Underage Red Kat von D

   Szminka to jeden z podstawowych kosmetyków w damskiej kosmetyczce od lat. Nawet w słynnej torebce Chanel 2.55 Coco zaprojektowała oddzielną kieszonkę na ulubioną pomadkę. Na rynku można znaleźć dosłownie tysiące szminek w różnych kolorach - gdy jednak kryteria wyszukiwania zawęzimy do kosmetyków wegańskich posiadających intensywne i trwałe pigmenty, to nagle wybór staje się dość ograniczony.

   Kultowe szminki Studded Kiss Lipstick marki Kat von D na pewno odpowiadają na potrzeby wegańskich wielbicielek odważnego makijażu ust.

   Kolekcja Studded Kiss składa się z matowych, satynowych i perłowych pomadek w 39 odcieniach wśród których znajdziemy zarówno klasyczną czerwień jak i ekscentryczną, zgniłą zieleń, indygo, granat czy cukierkowy róż. Szminki mają w składzie przeciwutleniacze z witaminami A, C i E. Zaś ich design jest inspirowany kultową, ćwiekową bransoletką Kat.


   Tak kolor Underage Red wygląda na ustach mojej koleżanki, której podarowałam swój egzemplarz szminki. Kolor na ustach wygląda świeżo i intrygująco, a sam kosmetyk utrzymuje się na ustach nawet narażony na wysoką temperaturę oraz wodę. Wiem, bo pytałam ;).

   Kosmetyki Kat von D znajdziecie w Sephorze od 22 września 2017 roku. Pomadki Studded Kiss będą kosztować 95 zł.



   Który kolor najbardziej się Wam podoba?

Share:

6 komentarze

  1. *O* super kolorki i super design <3 ja bardziej w kolorystyce jasnych róży i pomarańczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor na ustach koleżanki piękny :) Pomadki prezentują się niezwykle kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te szminki, zwłaszcza na ustach koleżanki. Chętnie kupię ten sam odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka mnie nie kusi ale kolor czad!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne opakowanie, kolor i efekt na ustach, cudna szminka

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie tej szminki jest fenomenalne. Z chęcią bym sobie sprawiła taką klasyczną czerwień:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki