Koktajl z surowych buraków, ananasa, borówek amerykańskich i awokado

3.8.17

   Z poprzedniego koktajlu został mi ananas, który aż prosił się o połączenie z surowymi burakami, od których nieco się, przyznaję, uzależniłam. By zdjęcie było bardziej fotogeniczne, do smaku dodałam borówki amerykańskie, a dla zwiększenia zawartości zdrowych tłuszczów - awokado.


    Składniki:
   - 1 duży surowy burak;
   - 2/3 dużego, surowego ananasa;
   - pół awokado;
   - woda mineralna;
   - borówki amerykańskie do dekoracji.

Przygotowanie:
   1. Buraka obieramy, myjemy, kroimy na małe kawałki i blendujemy z wodą. Zostawiamy na 30 minut, by potencjalnie drażniące żołądek związki się utleniły.
   2. Po powstałego koktajlu dodajemy obrane kawałki awokado i ananasa, po czym wszystko blendujemy.
   3. Dekorujemy borówkami. Pijemy!

   Ten koktajl ma właściwości pobudzające (burak), odchudzające (ananas) oraz między innymi antyoksydacyjne. I w dodatku jest całkiem smaczny! Proporcje możecie zmienić według uznania - im więcej ananasa, tym napój będzie słodszy :).

Te teksty również mogą Ci się spodobać:

4 komentarze

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki

Like us on Facebook