Kalendarz adwentowy 2017 od Yves Rocher - co znajduje się w środku oraz czy warto go kupić?

   Jeżeli śledzicie mnie na Facebooku (kliknij i polajkuj!) albo Instagramie (kliknij i zaobserwuj!), zapewne wiecie, że kilka dni temu otrzymałam od marki Yves Rocher w prezencie ich najnowszy produkt: kalendarz adwentowy z kosmetykami. 

   Czy ktokolwiek z Was naprawdę otwiera jedno okienko dziennie czy tak jak ja wszystkie jednocześnie? Nie ma dla mnie znaczenia, czy chodzi o kalendarz z czekoladkami, kosmetykami czy czymkolwiek innym. Dzięki temu jednak możecie dowiedzieć się, co umieszczono w kalendarzu adwentowym Yves Rocher! 

   Kalendarz kosztuje 199 zł i składa się z 24 kartoników wewnątrz których znajdują się miniaturki kultowych produktów marki lub pełnowymiarowe kosmetyki. Czy warto za te kwotę skusić się na kalendarz? Już piszę.

    Zajrzyjmy do środka - co tam znajdziemy

- Szampon odbudowujący 50ml - pełnowymiarowy kosmetyk o pojemności 300 ml kosztuje obecnie w sklepie internetowym (i cenami z niego będę się posługiwać) YR 15 zł, czyli 50 ml ma wartość ok. 2,5 zł (tak naprawdę cena szamponu to 14,90 zł, ale w dalszych obliczeniach nie zamierzam być AŻ TAK drobiazgowa);

- Odbudowujący krem do włosów na noc 30 ml (150 ml kosztuje 15 zł, czyli miniaturka to równowartość 3 zł);

- 2 cienie do powiek (koszt jednego to 19,90 zł);

Quelque notes d'amour 5ml (flaszka o pojemności 50 ml jest teraz przeceniona na 125 zł, czyli 5 ml ma wartość ok. 12,50 zł);

- Intensywnie odżywiający krem do rąk 30ml - 75 ml kosztuje 10 zł, zatem miniaturka to 4 zł;

- Balsam do ust z masłem karite - obecnie kosztuje 9,90 zł;

- Trzy lakiery do paznokci - jeden kosztuje 12,90 zł;

- Łagodzący płyn micelarny 50ml (200 ml to 20 zł), 5 zł;

- Łagodzący krem nawilżający 10ml (50 ml to 31,90 zł), ok. 6 zł;

- Nawilżający żel pod prysznic 30ml, ok. 3 zł

- Wzmacniająca baza do paznokci, 15,90 zł;

- Nawilżające mleczko do ciała 30 ml, ok. 2,5 zł

- Trzy żele pod prysznic Plaisirs Nature 50ml, trudno powiedzieć, ale jako zestaw powiedzmy, że w przeliczeniu jest wart około 20 zł;

- Płyn do demakijażu 50ml, 11 zł

- Szampon przywracający blask 50ml, ok. 2 zł

- Peeling do ciała 30ml, nie znam ceny

- Szampon wygładzający 50ml, ok. 2 zł

- Comme une Evidence 7,5ml (139 zł za 100 ml), ok. 10 zł

- Pomadka Rouge Vertige, 29,90 zł


   Cena wszystkich kosmetyków (ALE NIE MOGŁAM ZNALEŹĆ CENY PEELINGU) to około 191 zł, a nie wliczyłam kosztu pudełek i całego widowiskowego opakowania. Niektóre produkty są pełnowymiarowe (jak cienie do powiek, lakiery czy szminka), a inne w formatach podróżnych normalnie niedostępnych w regularnej sprzedaży, więc to całe obliczanie ceny było mocno umowne. 
   Całkiem obiektywnie powiem Wam, że zawartość tego kalendarza bardzo mnie ucieszyła - lubię Yves Rocher, natomiast nie testowałam wszystkich ich produktów, a nie każdy produkt da się sprawdzić jedynie na podstawie niewielkiej próbki w saszetce. Tutaj mam do wyboru  kilka szamponów do włosów, żele pod prysznic, mogę wypróbować płyn do demakijażu czy dwa zapachy. Podoba mi się również skupienie się marki na wypełnieniu kalendarza kosmetykami do pielęgnacji (przedkładam ja ostatnio nad makijaż).
   Takim kalendarzem można się też podzielić (ja zamierzam pojedyncze pudełeczka rozdawać w grudniu przewiązane kokardką) lub powoli zużywać przez cały rok. Już wiem, że zakupię pełnowymiarowe szampony do włosów.
   Jak się Wam podoba ten kalendarz?

Share:

3 komentarze

  1. Najbardziej ucieszyłyby mnie miniaturki zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusił mnie ten kalendarz i już miałam go sobie kupić w weekend, ale zniknął wtedy ze strony :P

    OdpowiedzUsuń
  3. nie pogardziłabym takim kalendarzem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz:). Wszystkie czytam i nieodmiennie się z nich cieszę:).
Jeżeli chcecie zostawić link do swojego bloga albo posta, który tematycznie jakoś pokrywa się z którymś z moim - proszę, nie mam z tym problemu, ale będzie mi miło, jeżeli przy okazji dołączycie do grona Obserwatorów;).
Pozdrawiam!!!
Spinki i Szpilki